Anthon Berg Kundklubb

Regler & villkor

Anthon Bergs Kundklubb tas fram av:

European Loyalty Systems AB (ELS) på uppdrag av Anthon Berg AB.

Kampanjperiod

Kampanjen pågår från 2020-09-14 till 2021-02-28. Produkterna måste vara köpta inom kampanjperioden.

Gällande kampanjprodukter är alla Anthon Bergs produkter.


Villkor

För att delta i kampanjen måste du vara folkbokförd i Sverige och leverans sker endast inom Sverige. Du kan deltaga i kampanjen så många gånger du önskar. Genom att registrera dig på kampanjsidan godkänner du din medverkan i kundklubben och aktuella kampanjvillkor. Genom att bli medlem kundklubben godkänner du att Anthon Berg AB/ELS AB använder de insamlade uppgifterna endast till att genomföra kampanjen och till att överlåta premier. Deltagarnas uppgifter används inte till direkt marknadsföring. Är du under 18 år måste du ha tillåtelse att medverka av målsman. Ansvarig för behandling av personuppgifterna är ELS. All persondata kommer att hanteras konfidentiellt och enligt GDPR.

Så här gör du

  1. Köp valfria Anthon Berg produkter och spara kvitto (samtliga produkter behöver ej köpas under samma köp).
  2. Nu kan du börja samla poäng genom att ladda upp bild på kvitto på de köpta produkterna samt ange vilka produkter du köpt.
  3. När du kommit upp i någon av de olika nivåerna kan en premie lösas ut.
  4. Välj premie och ange adressuppgifter samt betala fraktkostnaden.
  5. Vald premie skickas efter ca 2-4 veckor till närmsta utlämningsställe.
  6. Börja samla poäng på nytt.

Kvitto

Vi godkänner inte kvitton som laddas upp som har inköpsdatum utanför kampanjperioden. På kvitto måste datum, produkterna och pris samt kvittonummer vara väl synligt. Kvitton som är ofullständiga eller oläsliga kommer att anses vara ogiltiga. ELS kan be om originalkvitto innan premien skickas.

Premier

Observerar att kampanjen innefattar ett begränsat antal premier per nivå och premierna kan komma att bytas under kampanjens gång. Premiernas värde är inkl moms. Partnern ELS ansvarar för utskick av premien.

Betalnings- och leveransvillkor

Frakt betalas av konsument inkl moms för utskick av premien, betalningsvillkoren är 30 dagar och premien skickas inom 2-4 veckor.

Tryckfel, ansvar och rättigheter

Anthon Berg AB och ELS AB som medverkar direkt eller indirekt till denna kampanj ansvarar ej för eventuella tryckfel eller oavsiktliga missförstånd i samband med kampanjen.

Ej heller för:

  • Direkta, indirekta eller oavsiktliga förluster till följd av användning av webbplatsen.
  • Virus eller annan skada på användarens dator till följd av registrering på eller användning av webbplatsen.

Ändringar kan göras i villkor/period vid oförutsedd händelse under kampanjens gång. Alla som mottar premier friskriver partners från allt ansvar som rör skada eller skador som orsakats av eller påstås ha orsakats genom deltagande i denna kampanj och mottagande och användning av premien så långt sådan friskrivning är möjligt enligt gällande svensk lag.

Reklamation och ångerrätt

Om premier är skadade eller defekta skall ett foto alternativt film på premien skickas till ELS för en bedömning. Kan inget foto/film skickas kan ELS inte emottaga reklamationen. Spara också den skadade premien för eventuell bedömning. ELS står ej för returkostnad. Efter registrering och vald premie kan premien ej ångras eller bytas mot kontanter.

Personuppgifter

Genom att deltaga i kampanjen samtycker du till att personuppgifter behandlas i enlighet med European Loyalty Systems personuppgiftspolicy.

Kontakt

Frågor och synpunkter rörande denna kampanj ställs till European Loyalty Systems AB, tel. kundservice 031-742 55 66 eller e-post info@elssverige.se